mina julklappar



julafton är slut och alla paket är öppnade, jag kan räkna upp allt jag kommer ihåg att jag fick.
- samsung kamera
- två filmer
- erik grönwall skivan, faaavorit
- smycken
- smink
- aniktsmasker
- trisslotter
- över 1000 kronor + 1000 kronor på något kort
- presentkort
- hårmassage
- morgonrock
- mjukisbyxor
- tjocktröja
- två BHar
- diadem

det var allt jag kom på, vet inte om det finns något mer. jag är mest nöjd över kameran, den är helt sjukt bra. och tänkte bara berätta kort om dagen nu. vaknade vid tio då jag gick upp och tog ett bad. sen hade jag skattjakt och sen öppna vi några paket. fram till fyra gjorde jag inte så mycket, fixade mig lite och så för vi skulle till släkten i årsta. när vi kom dit prata vi mest och umgicks. sen åt vi mat och jag anton sandra och syster gick och körde buzz, jag fick 0 poäng i slutet, härligt. efter det öppna vi alla paket och sen vart det fika. vi åkte hem runt halv tio och när jag kom hem kolla jag hannah montana filmen med syster, helt sjukt bra. nu pratar jag med robin och ibland hans storebror i telefonen. haha latch, aja, ska göra något nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0